بعد از ۱۰ سال مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی از رسیدگی به مشکلات مسکن مهر (مسکن ملی) در سطح شهرستان زرندیه خبر داد.

عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در بازدید از شهرستان زرندیه از رفع مشکل ۱۰ ساله مسکن مهر (مسکن ملی) در مامونیه مرکز شهرستان زرندیه و تامین زمین برای این طرح و عملیات بهسازی در روستا‌ها و عملیات زیر بنائی و امکاناتی در سایت‌های مسکن مهر در شهرزاویه و پرندک خبرداد.

شهر مامونیه تنها مرکز شهرستان در استان مرکزی هست که زمین در برای مسکن ملی نداشته و بتازگی ایجاد خواهد شد.

عسگری در ادامه از عملیات بهسازی در روستا‌های سه بخش شهرستان و آغاز عملیات زیر بنائی و امکاناتی در سایت‌های مسکن مهر در شهرزاویه و پرندک که ۱۰ سال از ساخت و ساز آن میگذرد، ولی از امکانات شهری و زیر ساختی از قبیل آسفالت، مدرسه، راه‌های دسترسی، تلفن، نانوائی، مراکز خریدبی بهره مانده و مردم ان مناطق را به مشکل انداخته خبر داد.


عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در شهر مامونیه به حمد الله با پیگیری هائی که عزیزنمان در راه شهرسازی دارند زمین در حال تامین شدن هست و به محض اینکه زمین تامین و تحویل بنیاد شود کار پالایش و واگذاری زمین‌های مامونیه را انجام میدهیم.

عسگری افزود: در شهر‌های زاویه و پرندک از سایت‌های مسکن مهر قدیم و طرح نهضت ملی و اقدام ملی جدید بازدید به عمل آمد، مشکلاتی که بود در آخرین جلسه در سال گذشته بررسی شده و در روز‌های پایانی سال توافقات انجام شد.

او اضافه کرد: برای اجرایی کردن این توافقات هماهنگی‌های شد و در جلسه امروز خدمت آقای مهری فرماندار محترم زرندیه رسیدیم و انشالله با پیگیری‌هایی که انجام میشود اقداماتی که مصوب شده انجام شده و گوشه‌ای از مشکلات این سایت‌ها انشالله حل می‌شود.

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.