پادشاه اردن در دیدار با محمود عباس و شخصیت های برجسته قدس‏ بر حمایت از فلسطینیان و مقابله با نژادپرستی صهیونیست‌ها تاکید کرد.

عبدالله دوم در دیدار با شخصیت‌های اسلامی و مسیحی از اهالی قدس با حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تاکید کرد اردن به حمایت از فلسطینیان و پشتیبانی از پایداری اهالی قدس ادامه می‌دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین،  عبدالله دوم از جامعه جهانی خواست با سخنان تبعیض آمیز و نژادپرستانه مقامات اسرائیلی مقابله کنند.

وی افزود،: کوچ اجباری مسیحیان و حملات مکرر به کلیسا‌ها در قدس هم باید متوقف شود. ما هراسی نداریم و می‌دانیم که بر همه چالش‌هایی که در برابر شما قرار دارد، چیره خواهید شد. نگرانی‌هایی درباره برادران مسیحی داریم که شاهد فشار‌های جدید بر آن‌ها هستیم. همه ما عرب‌ها و مسلمانان باید از همه اهالی قدس حمایت کنیم.

محمود عباس با تمجید از حمایت‌های شاه اردن، گفت: به هماهنگی دائم با امان ادامه می‌دهیم که تاکیدی بر برادری بین دو ملت برادر است. ما از هیچ تلاشی برای ادامه روند مبارزاتی خودمان در همه سطوح برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل در سرزمین کشور فلسطین، فروگذار نخواهیم کرد. ما به حمایت‌های برادران و دوستان امیدوار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار