همزمان با یورش اشغالگران صهیونیست به معتکفین در مسجد الاقصی، شهرک‌نشینان متجاوز به خانه‌های فلسطینیان در شهرک صوریف در شمال الخلیل حمله کردند.

شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به خانه‌های فلسطینیان در اطراف منطقه صوریف در شمال الخلیل یورش بردند و با اهالی درگیر شدند.

منابع خبری از زخمی شدن شماری از فلسطینیان در این درگیری‌ها خبر دادند. هلال احمر فلسطین تأکید کرد که شماری از مجروحان به بیمارستان الخلیل منتقل شدند.

این در حالی است که پیش از آن نیز نظامیان اشغالگر صهیونیست همزمان با تعرض شهرک‌نشینان یهودی به مسجد الاقصی به این مسجد یورش برده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در داخل آن را به زور بیرون کردند.

هشدار حماس نسبت به پیامد‌های تجاوز به مسجد الاقصی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد حمله اشغالگران صهیونیست به معتکفین در مسجد الاقصی تجاوز به تمام ارزش‌ها و عرف‌های شناخته شده انسانی است و تعرض به مسجد الاقصی در داخل و خارج از فلسطین پیامد‌هایی به دنبال خواهد داشت.

قاسم امروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد حمله به معتکفین فلسطینی در مسجد القبلی بیانگر رویکرد تروریستی صهیونیست‌ها است و نشان می‌دهد آنان تصور می‌کنند از قدرت لازم برای جلوگیری از حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی و برگزاری اعتکاف در این مکان مقدس برخوردار هستند.

پیش از این نیز خطیب مسجد الاقصی، در خصوص پیامد‌های «توطئه بزرگ» رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان برای هدف قرار دادن مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار