رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: ۳۵۷ زندانی نیازمند با اجرای پویش خیرماندگار از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شده اند.

جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: پویش خیرماندگار در اوج همه گیری کرونا و منع برگزاری مراسم تعزیه و ختم درگذشتگان رواج یافت و در این چهارچوب بازماندگان خیرات خود برای اموات را صرف آزادی زندانیان نمودند.

او افزود: طی نزدیک به ۲ سال فعالیت پویش خیرماندگار در ستاد دیه خراسان رضوی، ۲۰۷ خانواده در این پویش شرکت و در مجموع سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان کمک کردند که با این مبالغ ۳۵۷ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی ادامه داد: نیکوکاران این استان در سال گذشته با اهدای ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال باعث آزادی ۵۶۵ نفر از زندانیان نیازمند خراسان رضوی شدند.

غفاریان طوسی بیان کرد: طبق سال‌های گذشته و مصادف با ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان در حدود ۱۰ شهر دارای زندان در سراسر استان برگزار خواهد شد و مراسم ویژه‌ای نیز در مشهد در روز‌های پایانی فروردین تدارک دیده شده است.

او تصریح کرد: هموطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی تاکید کرد: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.