عشرت کردستانی از اقدام مردم و دولت اندونزی در حمایت از مردم فلسطین، مدال طلای بازی‌های آسیایی خود را تقدیم مردم این کشور کرد.

عشرت کردستانی پرچم دار پارالمپیک ریو گفت: الحمدالله در جای جای جهان می‌بینیم که مردم نسبت به سیاست‌های ظالمانه مستکبرین جهان مخصوصا در خصوص رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل آگاهانه‌تر شده و اعتراضات سراسری صورت می‌گیرد. 

این بانوی قهرمان افزود: بعد از اتفاقات بسیار خوبی که در جام جهانی فوتبال در کشور قطر رخ داد و هم کشور قطر و سایر کشور‌ها از سیاست‌های فلسطین قاطعانه حمایت و جنایات اسرائیل را محکوم کردند، اقدام بسیار باشکوه، حماسی و ارزشمندی اخیرا کشور اندونزی رقم زده که میزبانی مسابقات فوتبال نوجوانان را فیفا به این کشور داده بود.

کردستانی تصریح کرد: اندونزی اعلام کرد، مانع ورود تیم اسرائیل می‌شود و همین امر باعث شد که فیفا میزبانی را از کشور اندونزی سلب کند و خلاف تمام آن منش و سیاست‌های صلح دوستانه و وحدت آفرین ورزشی عمل کرد و نشان داد که هر چند، همه جا شعارشان این است که ورزش از سیاست جداست، اما هر جا که لازم باشد ورزش را قربانی منفعت طلبی‌های و اهداف سیاسی خودشان می‌کنند. اما این اقدام کشور اندونزی بسیار شجاعانه، حماسی و غرور آفرین بود و ان شاءالله در تاریخ ماندگار خواهد شد.

این بانوی کرمانی بیان داشت: این اقدام دولت و مردم اندونزی باعث شد، یک روحیه‌ای بسیار مضاعف و یک امید و انگیزه‌ای به جبهه مقاومت ان شاءالله و مخصوصا مردم عزیز و دوست داشتنی فلسطین و جبهه حماس منتقل شود و بدانند که همه دنیا پشت فلسطین هستند.

او گفت: ما همه ورزشکاران آزاده و آزاده خواه دنیا و مخصوصا ما ورزشکاران مسلمان وظیفه داریم این حرکات رو ببینیم.

کرستانی افزود: به نمایندگی مردم عزیز اندونزی و مسئولین شجاع و غیور اندونزی مدال طلایی که خیلی دوست دارم و از مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی به دست آوردم را با افتخار تقدیم سفیر اندونزی می کنم.

او ابراز امیدواری کرد، این اقدامات باعث شود که به زودی با مُعَجَل شدن ظهور ان شاءالله نماز را در اولین قبله گاه مسلمانان قدس برگزار کنیم و فلسطین عزیز آزاد و همه مستکبرین جهان با مُعَجَل شدن ظهور مخصوصا اسرائیل غاصب و ستمگر نابود شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
ایشان یک مدال گرفته و تا حالا به سه خانواده شهید، وززر صمت، آیت الله رئیسی و اکنون به مردم اندونزی هدیه داده... چطور ممکنه؟؟ یک مدال مرتبه هدیه دادن
ضمنا آیت الله رئیسی دستور دادن مدال به موزه استان قدس تحویل بشه
آخرین اخبار