شهردار اردبیل گفت: از ۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری این نهاد، سهم حوزه عمران ۶۷ درصد است.

محمود صفری گفت: از ۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری این نهاد، سهم حوزه عمران ۶۷ درصد است که این میزان تخصیص نشانگر توجه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن شهر است.

شهردار اردبیل افزود: عملیات خاکبرداری پل بسیج آغاز شده و با پنج هزار و میلیارد ریال اعتبار در سوم خرداد ماه کلنگ‌زنی و عملیات عمرانی آن به صورت رسمی آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳ افتتاح شود.

صفری ادامه داد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری، اجرای فونداسیون، دیواره‌های پل و کنار گذار راست‌گرد در حال انجام است و اجرای پل بسیج به روان‌سازی ترافیک در میدان بسیج کمک شایانی خواهد کرد.

او به افتتاح پل نیایش در سوم خرداد ماه اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل در رفت و آمد و روان‌سازی ترافیک در تعطیلات عید نوروز، پل نیایش به صورت موقت بازگشایی شده است که پس از ۱۵ فروردین ماه، دوباره عملیات عمرانی آن به سرعت قبلی آغاز خواهد شد تا برای افتتاح در خردادماه آماده شود.

شهر اردبیل به علت قرار گرفتن در مرکز استان و نقطه تلاقی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های استان اردبیل از حجم بالای تردد برخوردار است و پل‌های بزرگ تقاطع‌ها و چهارراه‌ها در کاهش و روانی ترافیک، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.