معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شهرداری‌ها نباید به دنبال تصدی‌گری باشند و در مقابل جلب مشارکت مردمی ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پل داروپخش گفت: در اجرای پروژه‌ها لازم است مشارکت عمومی جلب شود  و شهرداری و شورا به جای تصدی‌گری امور فرش قرمزی برای  بخش خصوصی و سرمایه‌گذار پهن کنند

وی با اشاره به مشکلات درآمدی برخی شهرداری‌ها گفت: کمبود درآمد در برخی شهرداری‌ها به ویژه در شهرهای کم برخوردار غیر قابل انکار است و به منظور رفع این مشکلات دولت برنامه ‌ای حمایتی در نظر گرفته است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید به اینکه در سال 98 به منظور حمایت از بودجه شهرداری ‌احکام خوبی دیده شده است، افزود: از جمله موضوع مدیریت پسماند در شهرها مورد حمایت است.

جمالی نژاد اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری و اعطای تسهیلات کم‌هزینه که منجر به درآمدزایی و بهبود مالی شهرداری‌ها شود نیز مورد تاکید است.

وی همچنین به حمایت بخش دولتی از پروژه‌های حمل و نقل شهری و زیرساختی اشاره کرد و گفت: در سفر به شهرهای کم برخوردار به دنبال احصا مشکلات و رصد وضعیت شهرها هستیم تا بخشی از آن حل و فصل شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور توسعه پایدار و متوازن شهرها را از اهداف دولت دانست و افزود: همچنین توسعه روستاها و برخورداری از امکانات مطلوب از اهداف ما است.

انتهای پیام/ ع

موضوع مدیریت پسماند در شهرها مورد حمایت است

 

برچسب ها: تسهیلات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.