مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۶ واحد صنفی متخلف عرضه کالا‌های اساسی و پرمصرف در جریان گشت‌های بازرسی نوروزی در استان پلمب شد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: چهار واحد نانوایی در قزوین و البرز، یک واحد قصابی و یک واحد فروشگاه لوازم یدکی خودرو پلمب شدند.

وی اظهار کرد: نانوایی‌های متخلف به دلیل گران فروشی، کم فروشی و همچنین تعطیلی خودسرانه و قصابی و فروشگاه لوازم یدکی خودرو نیز به دلیل گران فروشی پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین گفت: واحد‌های پلمب شده به پرداخت جزای نقدی به صندوق دولت و به نصب پارچه نوشته تخلف محکوم شدند.

این مسوول یادآور شد: سرکشی‌های مستمر به مجتمع‌های رفاهی خدماتی بین راهی، نظارت بر واحد‌های عمده، شرکت‌های تولیدی، انبارها، فروشگاه‌های بزرگ در راستای پیشگیری و شناسایی تخلفات صنفی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین بر لزوم استفاده دقیق از اختیارات ویژه تعزیرات حکومتی در محکومیت واحد‌های متخلف تاکید کرد و از اجرای احکام؛ پلمب و جزای نقدی و نصب بنر برای ده‌ها واحد صنفی متخلف طی روز‌های آتی خبر داد.

وی یادآور شد: از آغاز اجرای گشت‌های سیار نظارت بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان قزوین ۶۴ واحد صنفی متخلف پلمپ گردیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار