رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:از ابتدای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۴۲ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

حسین طراوتی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت :این نظارت‌ها توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی شامل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، مرکز بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

وی اضافه کرد:به منظور پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی ۳۷مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام نوروز در راه‌های استان قزوین فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود به ویژه مجتمع‌های واقع در محور‌های پرترافیک و آزادراهی حداقل ۲بار در این ایام مورد بازدید قرار گیرند.

طراوتی ادامه داد:شیوه نامه نوروزی ابلاغ شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تمام مجتمع‌ها و ادارات تابعه ابلاغ شده و همچنین با برگزاری جلسات هماهنگی کمیته استانی بازدید مجتمع‌ها و نمازخانه‌ها از ۲۰اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ یک کمیته استانی و ۹ کمیته شهرستانی ویژه بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشکیل شده است.

وی گفت:در نظارت بر این مجتمع‌ها از تمام بخش‌ها شامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، رستوران‌ها، ایمنی ورود و خروج، مقابله با گرانفروشی، کم فروشی و عرضه مناسب سوخت و نظافت محیط بازدید می‌شود.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:علاوه بر این بازدید‌ها کاربران جاده‌ای و مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد قانونی لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.