رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: فصل کاری برای دستگاه‌های اجرایی در استان کوتاه است و مدیران از این فرصت کوتاه غافل نشوند.

احمد راستینه اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پیگیری مستمر در خصوص اخذ مجوزات لازم در حوزه برگزاری مناقصات در زمان خود و همچنین استفاده از لحظه لحظه‌های سال ۱۴۰۲ در خدمات رسانی به مردم و پیگیری و تکمیل طرح‌ها و برنامه‌های از قبل برنامه‌ریزی شده، ضرورت دارد.

وی افزود: تسریع در تکمیل طرح‌ها با برگزاری مناقصه‌ها و استفاده از زمان با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در استان باید صورت گیرد و اداره راه و شهرسازی استان هرچه سریع‌تر می‌بایست نسبت به فراهم کردن مناقصه طرح‌هایی که در سال ۱۴۰۱ ردیف ملی گرفته شده و اعتبارات لازم برایشان پیش بینی شده است اقدام نماید.


بیشتر بخوانید


راستینه اضافه کرد: محور سامان به قراقوش، سورشجان به سودجان، کیان به طاقانک، تکمیل محور شهرکرد به شلمزار، محور فرخشهر به شلمزار، تکمیل روگذر شهرکرد، سورشجان به هفشجان و همچنین محور بن به داران از جمله محور‌های مهمی است که ظرف سه سال گذشته اعتبارات و برخی ردیف‌های ملی برایشان اخذ شده به تناسب و بعضاً دارای بودجه جداگانه، و همچنین اعتبارات سفر ریاست جمهوری می‌باشند که می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط با هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و حل شدن مشکلات مربوط به برخی از شهر‌ها و روستا‌ها ادامه داد: پیگیری‌های مبسوط در این خصوص باید انجام گردد و گزارش نوبه‌ای به دفتر نماینده مردم ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار