مشاور امور فرهنگ و اجتماعی مناطق محروم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری یکی از مهمترین دغدغه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مشاور امور فرهنگ و اجتماعی مناطق محروم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری یکی از مهمترین دغدغه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امید می‌رود با هم‌افزایی مدیران استانی و ملی بتوان در تکمیل این طرح‌ها اقدام موثری انجام داد.

احمد مقیمی در بازدید از طرح نیمه‌تمام فرهنگسرای شهر بن اظهار داشت: در شهرستان‌های کشور ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی وجود دارد، اما زیرساخت‌ها در این مناطق یا کم هست و یا وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها به کار گرفته است، تصریح کرد: در سفر‌های استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت طرح‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد برخوردار شده باشند در اولویت تکمیل قرار دارند از همین رو باید برای طرح‌هایی که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارند تدبیری اندیشیده شود.

مشاور امور فرهنگ و اجتماعی مناطق محروم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام فرهنگی و هنری و برقراری عدالت اجتماعی در زیرساخت‌های فرهنگی از دغدغه‌های جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این امیدواری وجود دارد که بتوان از این ظرفیت در بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام بهره گرفت.

مقیمی افزود: در سفر به استان و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری گزارشی تهیه و به وزیر ارائه می‌شود و امید می‌رود با تامین اعتبار برای اجرای این طرح‌ها در سفر بعدی به استان شاهد افتتاح طرح‌ها از جمله فرهنگسرای شهر بن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.