رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر در کارزار انتخاباتی خود به دولت بایدن حمله کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در کارزار انتخاباتی خود برای ورود دوباره به کاخ سفید بار دیگر به جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی و رقیب دموکرات خود حمله کرد.

به گزارش گلوبال ویلیج اسپیس، ترامپ در جمع هواداران خود در ایالت جمهوریخواه تگزاس گفت: جو بایدن آمریکا را به جمهوری موز تبدیل کرده است. من وعده می‌دهم در صورت پیروزی در انتخابات طبقه سیاسی منفور را از قدرت بیرون بیاندازم.

وی در این گردهمایی انتخاباتی با تکرار ادعا‌های پیشین خود تاکید کرد اتهامات وارده به من و نیز پیگرد قانونی افرادی که در اتفاقات رخ داده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ دست داشتند یک توطئه سازمان دهی شده از سوی دموکرات‌ها به منظور دور نگه داشتن من از قدرت و جرم انگاری علیه طرفداران من است.

ترامپ افزود: استفاده ابزاری دولت بایدن از قانون علیه مخالفان سیاسی خود به طور مستقیم از نمایش ترسناک روسیه در دوره استالین منتج شده است. آمریکای بایدن جمهوری موزی جهان سوم است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتقاد از رویکرد دولت بایدن در حمله به وی و طرفدارانش خاطر نشان کرد: از زمانی که وی وارد کاخ سفید شده است در حال انجام تحقیقات مختلف و دسیسه جویی است. تصادفی نیست که دولت پنهان به دنبال من است، زیرا من متعهد شده ام جنگ اوکراین را به سرعت پایان بخشم.

ترامپ پیش‌تر نیز بار‌ها مدعی شده بود در صورت پیروزی در انتخابات توانایی پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را ظرف ۲۴ ساعت خواهد داشت. وی در پایان خاطر نشان ساخت: عدالت تنها زمانی قابل تحقق است که طبقه سیاستمدار منفور را از قدرت بیرون برانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
پس وجه اشتراکی دارن
آخرین اخبار