مالک تسلا در واکنش به امکان بازداشت نامزد احتمالی جمهوریخواهان آمریکا، پیروزی او در صورت بازداشت را حتمی دانست.

«ایلان ماسک» مالک شرکت تسلا، در واکنش به اظهارات امروز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آینده، اعلام کرد که اگر ترامپ را وکیل منهتن نیویورک بازداشت کند، پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۴ حتمی خواهد بود.

به گزارش ایندیپندنت، ترامپ امروز گفت: به دلیل پرداخت پول به «استورمی دنیلز» ستاره فیلم‌های مستهجن، برای مخفی نگه داشتن رابطه‌شان، احتمال دارد بازداشت شود.

هفته گذشته ترامپ در دادگاه منهتن نیویورک حاضر شد و شهادت داد، دوشنبه هفته گذشته هم وکیل پیشین اون «مایکل کوهن» در دادگاه شهادت داد. ترامپ امروز اعلام کرد دفتر منهتن او را در چند روز آینده بازداشت خواهد کرد و از همین رو این پرونده را «فاسد و بسیار سیاسی» خواند.

این ادعای ترامپ واکنش‌های بسیاری به همراه داشته و اکنون ایلان ماسک می‌گوید حتی احتمال دارد که به انتخاب دوباره او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا منجر شود. برخی اعضای حزب جمهوریخواه دیگر هم گفته‌اند که این می‌تواند باعث شود ترامپ بیشتر از آنچه تصور می‌شود رای کسب کند.

ترامپ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ رئیس جمهور جمهوریخواه بود و گفته است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا برای بازگشت به کاخ سفید تلاش خواهد کرد. دفتر دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ سال گذشته محکومیت سازمان ترامپ را به اتهام تقلب مالیاتی اعلام کرد، اما براگ از متهم کردن خود ترامپ به جرایم مالی مرتبط با فعالیت‌های تجاری‌اش خودداری کرد و همین امر باعث شد دو دادستانی که در این تحقیقات کار می‌کردند، استعفا دهند.

ترامپ از رقبای اولیه خود برای نامزدی حزبش پیشتاز است و در نظرسنجی فوریه رویترز/ایپسوس از حمایت ۴۳ درصد از جمهوریخواهان برخوردار است، در حالی که نزدیک‌ترین رقیبش، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، ۳۱ درصد حمایت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار