مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم از کاهش ۲۵ درصد سفر‌های نوروزی در پنجمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ به استان خبر داد.

حسین زنجیرانی فراهانی گفت: در ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار و ۶۱۴ دستگاه خودرو به استان قم وارد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز با ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش سفر‌های نوروزی هستیم.

زنجیرانی فراهانی کمترین میزان تردد ثبت شده طی همین مدت را متعلق به محور دستجرد- سلفچگان دانست و افزود: بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۴ دستگاه خودرو در ۵ اسفندماه از این محور تردد داشته‌اند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم افزود: آزادراه تهران-قم با تعداد ۵۵ هزار و ۴۶۵ دستگاه خودرو تردد بیشترین میزان تردد ثبت شده در سامانه مرکز مدیریت راه‌های استان قم را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از مراکز ارائه خدمات سفر، هماهنگی جهت تأمین ناوگان عمومی جابجایی مسافران نوروزی از جمله فعالیت‌های این افراد در این ایام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم همچنین تصریح کرد: با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۳۰ نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای تقویت ایمنی راه‌ها و همچنین تسهیل سفر‌ها به صورت شبانه روز مشغول به خدمت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.