مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلوبه و بویراحمد گفت:در گشت مشترک مدیران استانی و شهرستانی وضعیت بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی بررسی شد.

 با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مسئولان شهرستان بهمئی و در قالب گشت مشترک نظارت کمیته‌ی تنظیم بازار و خدمات رفاهی سفر استان  بر واحد‌های صنفی شهر لیکک نظارت و تعدادی از واحد‌های متخلف شناسایی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلوبه و بویراحمد در این بازدید گفت: این بازدید‌ها با هدف نظارت و کنترل بازار  و پیشگیری از تخلفات در شهر لیکک انجام شد.

کریم روزبهان اضافه کرد: تیم‌های نظارتی از صنوف خبازان، آجیل وخشکبار، اغذیه فروشان، پوشاک، کیف وکفش و مراکز اقامتی مسافران نوروزی بازرسی کردند.

روزبهان افزود: در این بازدید یک روزه بر بازار شهر لیکک صنوف خوش انصافی که حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت می‌کردند تشویق و صنوف متخلف نیز شناسایی و با تشکیل پرونده و به مراجع قانونی معرفی شدند.

او هدف از این بازرسی‌ها را جلوگیری از گرانفروشی واحد های صنفی ، پیشگیری از  انواع تخلفات بازار و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: در بازرسی‌ها از بازار شهر لیکک ۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ازشهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش دهند تا به شکایات آنان رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.