مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جوانان هلال احمر در پست‌های خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی به ۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر از هموطنان خدمت ارائه کردند.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۴ پست هلال احمر در قالب طرح سحاب سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه و ۸ ایستگاه سلامت و ایمنی به مراجعه کنندگان خدمات گوناگونی ارائه می‌کنند.

او با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۵ نفر از خدمات و مهارت‌های امدادی سحاب بهره‌مند شده اند، افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۶۵۹ نفر از فضای خیمه‌های نماز استفاده کرده اند.

کاوسی ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار و ۶۶۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و چهار هزار و ۹۹ نفر از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه دو هزار و ۵۵۸ نفر با امضای میثاق نامه پویش بهرفت به این کمپین پیوسته اند، اظهار کرد: همچنین از ابتدای اجرای طرح خدمات امدادی نوروزی تاکنون، آموزش‌های امدادی و سلامت سفر به هزار و ۲۲۷ نفر ارائه شده است.

او توزیع اقلام زیست محیطی را هزار و ۲۹۰ مورد و مخاطرات زیست محیطی را ۸۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع جوانان هلال احمر در این استان به ۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار