رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی از ارائه خدمات درمانی تخصصی به ۸۱۶ بیمار طی روز‌های بیست و نهم اسفند ۱۴۰۱ تا یکم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

دکتر احمد حسین زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی با اشاره به فعالیت شبانه روزی این مرکز در ایام نوروز، اظهار کرد: با پیش بینی تمهیدات لازم در این مرکز درمانی، به نحوی برنامه ریزی شد تا مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات آغاز سال نو نیز مانند دیگر ایام سال، بتوانند خدمات لازم را در این مرکز درمانی دریافت کنند.

او با بیان اینکه طی روز‌های بیست و نهم اسفند ۱۴۰۱ تا یکم فروردین ۱۴۰۲، به ۸۱۶ بیمار در این مرکز آموزشی درمانی خدمت رسانی شده است، گفت: از این تعداد ۵۲۹ نفر به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی بستری شده و ۲۸۷ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی، تعداد عمل‌های جراحی انجام شده در این بیمارستان را طی ۴۸ ساعت گذشته، ۷۶ مورد اعلام کرد.

دکتر حسین زاده ادامه داد: بیمارستان نمازی، یک بیمارستان عمومی، آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی و موقوفه شادروان محمد نمازی است که در این مرکز آموزشی درمانی، همزمان با ارئه خدمات درمانی و تشخیصی به مراجعه کنندگان، آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع مختلف نیز انجام می‌شود.

او اظهار کرد: بیمارستان نمازی هم اکنون دارای ۹۴۲ تخت فعال، ۶۰ بخش بستری و حدود ۲۰ واحد پاراکلینیک بوده و ۸۶ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی، همچنین ۲۸۶ پزشک متخصص و فوق تخصص آموزشی در کنار دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این مرکز آموزشی درمانی به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی اضافه کرد: این بیمارستان به طور متوسط، ماهانه به حدود ۱۵ هزار مراجعه کننده ارائه خدمت می‌کند که از این تعداد، حدود ۶ هزار نفر خدمات بستری دریافت کرده و حدود ۹ هزار نفر نیز به صورت سرپایی مداوا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار