معاون فرمانداری زرند با حضور در تاغزار‌های شهرستان، از روند عملیات اجرایی مبارزه با ملخ‌های کوهان دار، بازدید میدانی بعمل آورد.

محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به اتفاق علی میرزایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، با حضور در تاغزار‌های شهرستان، از روند عملیات اجرایی مبارزه با ملخ‌های کوهان دار، بازدید میدانی بعمل آورد.

ایزدی در حاشیه این بازدید خاطر نشان کرد: عملیات مقابله با ملخ‌های کوهان دار به تاغزار‌ها به طور جدی طراحی و آغاز شده، آفاتی که در صورت کنترل نشدن، میتواند خسارات جبران ناپذیری را به بخش کشاورزی خصوصاً محصول استراتژیک پسته و امنیت غذایی وارد کند.

معاون سیاسی فرماندار زرند ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت، عوامل و مامورین پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری بخش‌های خصوصی بویژه مجتمع معدنی آریا جنوب و فکور صنعت، افزود: زحمات این عزیزان که در این بازه زمانی که همه در فکر برنامه ریزی برای سال نو، مسافرت و ... هستند قابل تقدیر است که این عزیزان اینگونه پای کار حفظ منابع طبیعی و خدادادی که ارتباط مستقیمی بر زندگی تک تک انسان‌ها دارد اینگونه جهاد می‌کنند.

علی میرزایی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری نیز با بیان اینکه در فصل زاد و ولد ملخ کوهان دار قرار داریم ادامه داد: ملخ کوهان دار از مهمترین آفات این گیاه است که جمعیت این نوع از ملخ از اواخر اسفندماه و با گرم شدن هوا افزایش یافته و به سمت مزارع تاغ حمله می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
از مردم به صورت همایش پیاده روی کمک بگیرید هر نفر صد ملخ کوهان‌دار تحویل دهد واز آنها برای جنگ اقتصادی با اروپا استفاده کنید
آخرین اخبار