معاون فرماندار هندیجان گفت: بندر هندیجان آماده پذیرایی از کاروان راهیان نور است.

امید جوکار معاون سیاسی امنیتی فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه راهیان نور مصداقی از جهاد تبیین است گفت: باید با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان نسبت به ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور اقدام شود.

او ادامه داد: زائرین و مسافران مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس از نسل جوان ما هستند که باید با ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند.

به گفته معاون فرماندار هندیجان، اردو‌های فرهنگی و اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در ایام نوروز یکی از اقدامات سازنده است و کلیه نهاد‌های عضو کمیته فرهنگی بر حسب رسالت ذاتی و مصوبات ستاد راهیان نور شهرستان باید در این حرکت ارزشی به مانند سال‌های گذشته، مشارکت و همکاری نمایند.

آقای جوکار با بیان اینکه شهدا و ایثارگران برای ما یک افتخار و فرصتی مغتنم است، ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و چشم و چراغ ملت ایران هستند، این خانواده‌ها با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند به همین منظور در روز بزرگداشت شهدا از آن‌ها قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار