عابد حقدادی گفت: فدراسیون ژیمناستیک خانه نوظهوری و همه اعضایی است که در مجمع بودند و حتی آن‌هایی که نظر دیگری داشتند و مجمع را ترک کردند.

عابد حقدادی بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ممنونم که اعضای مجمع به بنده اعتماد کردند. از ناظر محترم فدراسیون جهانی که به برگزاری انتخابات صحیح و سالم کمک کرد تشکر می‌کنم. از نظر من این نتایج، اعداد هستند و نظر آن ۶ نفر هم که به من رای ندادند برای من مهم است. آقای نوطهوری از افتخارات کشور است. فدراسیون ژیمناستیک خانه او و همه اعضایی است که در مجمع بودند و شاید نظر دیگری داشتند و حتی آنهایی که مجمع را ترک کردند.

رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک گفت: از سلیمانی هم که کمک و تلاش کرد تشکر می‌کنم و همکاری ما ادامه خواهد داشت. از فردا هیچ نظر و رایی اهمیت ندارد. امیدوارم در این راه موفق باشیم. 

حقدادی گفت: اگر اعضای مجمع موافق هستند تفویض اختیار اعضا را به من بدهند تا در جلسه اول مجمع اعلام کنیم. 

پولادگر در پاسخ گفت: اعضای هیات رییسه را می‌شود اما باید کاندیدای استان‌ها و نماینده باشگاه‌ها اکنون رای‌گیری شوند. خیلی زود مجمع فوق‌العاده را برگزار می‌کنیم تا کادری که انتخاب می‌شود کار را آغاز کند و ورزشکاران با قدرت کار خود را آغاز کنند. بازی‌های آسیایی و المپیک را داریم که کسب مدال ژیمناستیک خیلی مهم است. امیدواریم این دو مدال توسط نمایندگان ایران کسب شود و ما صاحب مدال شویم. 

وی گفت: نماینده فدراسیون جهانی خیلی وقت گذاشت و از او بابت حمایت‌هایی که داشت تشکر می‌کنم. ما از سوی وزارت ورزش هدیه‌ای برای او در نظر گرفتیم که به او تقدیم می‌کنیم.

در این انتخابات تنها نماینده هیات‌های استانی به رای گذاشته شد که سعیدرضا کیخا با ۱۴ رای انتخاب شد. کاندیدای باشگاه‌ها هم غیبت داشت و به منزله انصراف محسوب شد. 

حبیب نوظهوری دیگر کاندیدای این انتخابات نیز گفت: امیدوارم نماینده فدراسیون جهانی گزارش خوبی از مجمع ارائه دهد. سالن‌های ما و وسایل ما همه دولتی است و نمی‌توانیم بدون حمایت دولت کار کنیم. از همه تقدیر و تشکر می‌کنم. به حقدادی تبریک می‌گویم. مسئولیت زیادی بر دوش او است. ما به همه نیروها حتی آنهایی که جلسه را ترک کردند نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار