سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش گفت: مذاکرات نهایی با قلعه نویی انجام شد، اما به احترام اصفهانی‌ها حضور این مربی در تیم ملی منتفی شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی  فدراسیون ژیمناستیک  درباره  مشکلات مالی و ابهاماتی که در  بودجه مالی فدراسیون وجود دارد، اظهار کرد: به نظرم مجمع ژیمناستیک پویا وشفاف امروز برگزار شد و مسائل مالی این رشته ورزشی به صورت ریز مطرح  و گزارش مالی از سوی خزانه دار، حسابرس و فدراسیون ژیمناستیک  ارائه شد.

سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردم که مربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی انتخاب می‌شود که در نهایت مربی خارجی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. البته انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بر عهده  فدراسیون فوتبال است. به هر حال از اول تصمیم گرفته شد که از پتانسیل مربیان داخلی و خارجی در ایران استفاده شود. همچنین  اولویت با انتخاب مربی داخلی بود و مذاکرات با امیر قلعه نویی مربی داخلی نهایی شده بود، اما در نهایت به احترام مردم اصفهان و باشگاه سپاهان این مربی در این تیم اصفهانی باقی ماند. علاوه بر این جمع بندی فدراسیون فوتبال  این بود که باشگاه سپاهان  با جدایی قلعه نویی آسیب می‌بیند و باشگاه سپاهان هم با این موضوع مخالفت کرد به همین علت ما هم به نظر اصفهانی‌ها احترام گذاشتیم.

اعضای کمیته فنی اسکوچیچ را برای تیم ملی انتخاب کردند 

او بیان کرد: قلعه نویی هم زیاد راضی به جدایی از سپاهان نبود هر چند که این مربی می‌گفت اگر وظیفه ملی حکم کند حاضر است هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. البته  جمع بندی فدراسیون فوتبال این شد که به دغدغه باشگاه سپاهان و قلعه نویی احترام بگذارد و مربی دیگری را برای تیم ملی انتخاب کند. با توجه به اینکه اسکوچیچ از تیم صنعت نفت آبادان جدا شده بود و مربی آزاد بود در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار گرفت و کمیته فنی جلساتی تشکیل داد و اعضای این کمیته به این نتیجه رسیدند که اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنند.

روابط حسنه ای با فدراسیون ژیمناستیک داریم 

علی نژاد بیان کرد: خدا را شکر مشکل خاصی ما با فدراسیون ژیمناستیک نداریم و موضوعاتی که در گذشته مطرح شده بود حل و فصل شد و وزارت ورزش همه تلاش خود را می‌کند تا ژیمناستیک نماینده شایسته‌ای در المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشد. همچنین آماده سازی ملی پوشان ژیمناستیک نباید دچار خلل شود. با همکاری‌های انجام شده از سوی رئیس فدراسیون ژیمناستیک مسائل حل و فصل شد. وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک روابط حسنه‌ای با یکدیگر دارند و نقش حمایتی از این فدراسیون داریم.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک به زودی مشخص می شود 

او درباره وضعیت دبیر فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: به هر حال وضعیت دبیر فدراسیون ژیمناستیک  تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود. ما با رئیس فدراسیون ژیمناستیک توافقاتی کردیم و در همان مسیر هم قدم برمی داریم و انشالله این فدراسیون در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

علی نژاد درباره اینکه با توجه به نبود دبیر و خزانه دار در چند وقت اخیر به فدراسیون ژیمناستیک مبلغی داده شده است، گفت: موضوعاتی بوده که برطرف شده است و منابع مالی فدراسیون ژیمناستیک تا پایان سال پرداخت می‌کنیم و ۲، ۳ ماه پیش مبلغی را به فدراسیون ژیمناستیک دادیم.


بیشتر بخوانید: نظرات کارشناسان درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
من نیز اخیرا" از تیم خودم کنار گذاشته شده ام . ای کاش مرا انتخاب میکردند.
آخرین اخبار