حامد اخوان گفت: آمدن خسروی به عنوان سرپرست هیئت ژیمناستیک استان گلستان منفعت برخی را به خطر می‌اندازد.

حامد اخوان دبیر هیئت ژیمناستیک استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ما از خسروی مسئول  دفتر سفر‌های ریاست جمهوری خواهش  کردیم تا سرپرستی هیئت استان گلستان را قبول کند. خسروی سال‌ها در عرصه مدیریت ژیمناستیک فعالیت داشته و سال‌ها قبل عضو هیئت مدیره فدراسیون ژیمناستیک بوده است.

او افزود: برخی از مربیان با آمدن خسروی به هیئت استان گلستان  منافعشان در خطر می‌افتد و تلاش می‌کنند تا خسروی به ژیمناستیک استان نیاید. قرار بود او سال گذشته به عنوان مدیر برتر به استان گلستان منتقل شود، اما از سوی دفتر ریاست جمهوری اجازه انتقال او به استان صادر نشد.هیئت استان گلستان از سوی فدراسیون ژیمناستیک تعلیق شده است و طبق قوانین سرپرست باید  ۳ تا  ۶ ماه در سمتش باقی بماند و پس از آن باید برای هیئت استان رئیس انتخاب شود.  

اخوان در ادامه عنوان کرد: زمانی که هیئت استان را تحویل گرفتیم برخی تجهیزات سالنی ما گم شده است و از سوی اداره کل استان پیگیری کردیم، اما پاسخی دریافت نکردیم. همچنین پس از بررسی حساب‌ها متوجه شدیم که برخی پول‌ها ناپدید شده است.

دبیر ژیمناستیک هیئت استان گلستان اظهار داشت: از نظر قانونی بیش از ۶ ماه سرپرست بودن غیر قانونی است. در استان گلستان هیئت استان‌هایی وجود دارد که بیش از ۶ ماه سرپرست دارد، اما با آن‌ها برخورد قانونی نمی‌شود.  


بیشتر بخوانید: تاریخ برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا مشخص نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار