مهدی احمد کهنی گفت: رقابت های قهرمانی آسیا به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و تاریخ برگزاری آن مشخص نیست.

مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک در گفت‌‎وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: متاسفانه به علت اینکه فرصت حضور در مسابقات آلمان را به علت صادر نشدن روادید از دست دادم، شانس صعود به المپیک را فقط از طریق  شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهم داشت. قرار بود رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه جاری برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا این رقابت به تعویق افتاده و تاریخ دقیق برگزاری آن هنور مشخص نیست.

او گفت: در جام جهانی باکو هرچند سعید رضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک  مقام سوم را کسب کرد، اما با برگزاری فینال می‌توانست نتیجه‌ای بهتر از سومی کسب کند. او  یک پله در رنکینگ جهانی صعود کرده و به المپیک نزدیک‌تر شده است.

کهنی در پایان اظهار کرد: کرونا می‌تواند یک فرصتی باشد تا در زمانی که تمام باشگاه‌های ورزشی دنیا تعطیل است، با تمرین در خانه به سطح رقبای خود نزدیک شویم. این روز‌ها طبق برنامه سرمربی تیم ملی در خانه تمرین می‌کنیم، تا آمادگی بدنی خودمان را حفظ کنیم. تمرینات ما به صورت آنلاین نیست، اما  با اشتراک گذاری ویدئو‌های تمرینیمان از سایر بازیکنان کمک می‌گیریم.


بیشتر بخوانید: جام جهانی ژیمناستیک نیمه تمام ماند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار