استاندار اصفهان گفت: دولت آماده دریافت پیشنهاد و راهکار‌های استان‌ها به ویژه استان اصفهان در زمینه نهضت ملی مسکن است.

در جلسه شورای مسکن و بازآفرینی شهری استان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از اعضای جلسه خواست: مشکلاتی را که در حوزه نهضت ملی مسکن وجود دارد با حضور فعال بخش خصوصی، احصا و راهکار‌های کاربردی و عملیاتی را نیز مشخص کنند.


او با اشاره به اینکه دولت آماده دریافت پیشنهاد و راهکار‌های استان‌ها به ویژه استان اصفهان در زمینه نهضت ملی مسکن است، ادامه داد: این بسته راهبردی باید ظرف روز‌های آینده تنظیم و تدوین شود تا با ارائه به سطح ملی برای کاهش مشکلات این حوزه در کشور قدم موثری برداریم.


استاندار در خصوص نهضت ملی مسکن در شهر مجلسی، گفت: با محوریت معاونت عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر مجلسی بازدید میدانی و نشست مرتبطی برگزار و نتیجه به شورای مسکن استان ارائه شود.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه سیاست‌گذاری در شورای مسکن بایستی به نحوی باشد که مشکلات کاهش یابد، گفت: نحوه ارائه و گزارش آخرین وضع نهضت ملی مسکن و مشکلات موجود در شهر‌های مختلف، بسیار با اهمیت است.
او در خصوص برآورد اجرای خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن، نیز عنوان کرد: در این خصوص بایستی زمان بندی مشخص داشته باشیم و گزینه‌های پیشنهادی نیز ارائه شود.

در جلسه شورای مسکن و بازآفرینی شهری استان، گزارش شرکت عمران فولادشهر درباره تأمین اراضی و پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن و تأمین زیرساخت‌ها، گزارش شرکت عمران بهارستان در خصوص تأمین اراضی نهضت ملی مسکن و اراضی واگذار شده قبلی که تاکنون احداث نشده و بررسی نامه مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان در مورد مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن استان به منظور انطباق با طرح نهضت ملی مسکن مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.