معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در تامین زمین طرح‌های مسکن مشکلی نداریم اما فرآیند ساخت و ساز باید تسریع شود.

گردهمایی فرمانداران استان با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با محوریت مباحث حوزه راه و شهرسازی برگزار شد و فرمانداران به بیان مشکلات پرداختند.


در این نشست ۴ ساعته که مباحثی همچون طرح تفصیلی و نهضت ملی مسکن محور آن بود، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بارها گفته‌ایم که باید خودمان با تدابیری که می‌اندیشیم، هر کاری که از دستمان بر می‌آید در این حوزه انجام دهیم.


او تاکید کرد: رئیس شورای مسکن در شهرستان‌ها فرمانداران هستند و انتظار می‌رود که موضوعات مربوط مدیریت شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه مسکن فضای کلی استان در بخش تامین و الحاق زمین مشکل زیادی ندارد، اما در بخش اجرا نیاز به سرعت بیشتری داریم و باید براساس برنامه زمان‌بندی، تا انتهای دولت سیزدهم این مباحث به اتمام برسد و برای اینکه اجرا شود، باید خودمان تدبیر و چاره‌اندیشی کنیم.


به گفته زینلیان، در حوزه اجرایی باید اعتبارات لازم را به هر نحوی تامین کنیم.
او از فرمانداران خواست موارد و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را به‌صورت کتبی اعلام کنند تا بتوان آنها را از مسئولان مربوط در سطح استانی و ملی پیگیری کرد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به سرمایه‌گذاری چند هزار میلیاردی در سه شهرستان استان اصفهان، افزود: ما باید ذیل قانون، مسیر سرمایه‌گذاری را در استان تسهیل و پیچ‌وخم‌های موجود را حل کنیم.


زینلیان اظهار کرد: براساس بررسی‌ها با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک بسته کاری به مبلغ ۱۱۱هزار میلیارد تومان مشخص شده و اگر این اتفاق به سرانجام برسد، استان اصفهان و شهرستان‌های تابع متحول خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.