مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اولین واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در خرداد ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی برای تحویل اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن تا اواخر بهار گفت: برای بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان پروانه ساختمانی صادر شده، بیش از هشت هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله پی ریزی و افزون بر چهار هزار و ۳۰۰ واحد دارای اسکلت و سقف است.


او اضافه کرد: تا کنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ طرح تعریف شده که بیش از ۴۴ هزار واحد را شامل می‌شود و افزون بر ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد نیز دارای قرارداد سازنده است.


به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، برای بیش از ۹۳ هزار واحد مسکن استان زمین تامین و۵۰۳ هکتار زمین در ۲۸ شهر استان به محدوده شهری ملحق شده، همچنین مراحل الحاق ۴۲۷ هکتار نیز در دست انجام است.


قاری‌قرآن افزود: در طرح نهضت ملی مسکن استان بیش از ۴۲۶ هزار نفر ثبت نام کردند که در پهنه استان افزون بر ۱۴۲ هزار نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص) هستند.


او با بیان اینکه از این تعداد، بیش از ۵۱ هزار نفر افتتاح حساب تجمعی (افتتاح حساب و تخصیص) داشتند ادامه داد: افزون بر ۲۸ هزار متقاضی بالای ۴۰ میلیون تومان آورده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.