در حالیکه بسیاری از مسافران در بخش هوایی به دنبال بلیت هواپیما هستند، بررسی ها نشان می دهد که ظرفیت تمامی مسیرها تکمیل شده است.

در حالی‌که  دادستانی و هم  سازمان هواپیمایی به بسیاری از  چارترکنندگان و سایت های فروش بلیت هواپیما هشدارهایی را در رابطه با گران فروشی و تخلف داده بودند، اما  بررسی ها نشان می دهد که فروش بلیت در بسیاری از سایت ها انجام نمی شود و در صورت وجود بلیت تنها همراه با هتل است.

به گفته بسیاری از مسافران در بخش هوایی بلیت از اوایل اسفند ماه در بسیاری از مسیرها کم یاب شده و اکنون هم چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی هیچ  بلیتی حتی در مسیرهای کم تقاضا هم  موجود نیست.

با وجود ِآنکه طبق اعلام سازمان هواپیمایی  و با دستور دادستانی ۹ سایت فروش بلیت هواپیما به علت تخلف قرار بود مسدود شوند، اما این سایت ها باز است و تمامی ظرفیت‌ صندلی های  آنها در بخش هوایی تکمیل است.

گفتنی است جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است که تمامی ظرفیت های ناوگان هوایی کشور تکمیل شده واز تمامی ظرفیت های بخش هوایی که ۱۶۲ فروند و ۲۳ هزار صندلی است در ايام  نوروز استفاده شده است.

او گفته است مسافران حتما حقوق دستور العمل مسافران را مطالعه کرده و در صورت مشاهده تخلف یا گران فروشی موضوع را به دادسرای ویژه فرودگاه اطلاع بدهند. 

با توجه به افزایش حجم تقاضا در حوزه بخش مسافری و همچنین با توجه به افزایش عمر ناوگان و کاهش تعداد هواپیما این موضوع  در بسیاری از بخش های حمل ونقل عمومی ایجاد شده است.

 

خرید بلیت

بلیت هواپیما

برچسب ها: حمل ونقل ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مهندسی معکوس همزمان دو هواپیمای فکر 100 و BAE همراه با کمک گرفتن از کشور چین و همراه با تجربه هواپیمای آنتونوف تولیدی در ایران البته با همراه شدن به تمام قوانین ایمنی بنظر می رسد راهی هست برای تولید هواپیمای مسافربری در ایران.
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۱۲:۵۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
این نشان دهنده ضعف و کمبود هواپیمادر ناوگان ایران است
غیر از این ایام و در طول سال هم با فاصله چند روز تمام پروازها پر می شوند
ضمن انکه هواپیماهای موجود کوچک و با ظرفیت حمل مسافر پایینی هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین آق خانی
۱۲:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام ، چرا در ایام پیک مسافرت اجازه حضور شرکت های هواپیمایی خارجی در مسیر های داخلی داده نمیشود؟ این سوال بزرگ سالهاست بدون پاسخ مانده است. آیا مشکل قوانین هست؟آیا رانتی در کار هست؟ لطفا این موضوع را به صورت کارشناسی پیگیری فرمایید چرا رضایتمندی مردم اولویت اول تصمیم گیری های ملی نیست؟
آخرین اخبار