آیین گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۱۰ همزمان با بزرگداشت روز شهید و با حضور رزمندگان خراسانی این عملیات روز دوشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سردار حمزه حمیدی نیا ، فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) در این مراسم ضمن بازگو کردن گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در این عملیات موفق گفت: در حالی که کشور ما از جنبه‌های مختلف تحت فشار تحریم‌ها بود، در آن دوران و در مقاطع پایانی جنگ حتی فرانسوی‌ها درب زرادخانه‌های خود را به روی رژیم بعث عراق بازکردند.

او افزود: در شرایطی که فرانسه هواپیما‌های جنگی "میراژ" خود را به عراق کرایه می‌داد، رزمندگان ایرانی جنگ را در سخت‌ترین شرایط مدیریت کردند و اکنون به اقتدار در منطقه و جهان دست پیدا کردیم.

این فرمانده پیشکسوت جنگ با اشاره به توانمندی‌های مادی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: فرمانده سپاه قدس در گزارشی اعلام کرده است، اکنون ۵۰ درصد ظرفیت و توان ارتش این رژیم اشغالگر فقط برای مهار بحران امنیتی و سرکوب فلسطینی‌ها در کرانه باختری صرف می‌شود.

سردار  حمیدی نیا بیان  کرد: حاکمان و دولتمردان رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو با اتهامات متعدد فساد سیاسی، اخلاقی و مالی روبرو هستند و هر شب تجمعات اعتراضی یک صد هزار نفری توسط شهروندان این رژیم در تل آویو برپا می‌شود که نشان دهنده سقوط سیاسی و اجتماعی حکومت اشغالگران قدس شریف است.

او تصریح کرد: در حالی که کشور در دوره جنگ با تحریم و انزوا مواجه بود، اکنون در منطقه و جهان اسلام متحدان زیادی همچون عراق، سوریه، یمن و لبنان در محور مقاومت دارد و روابط موثر و مفیدی با کشور‌های قدرتمند برقرار کرده و حتی روابط محکمی با کشور‌های آمریکای لاتین دارد که نشان از قدرت یافتن روزافزون ایران اسلامی در مقایسه با پایان جنگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار