معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای توسعه زیرساخت‌های لجستیکی این منطقه ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده و بزودی شاهد توسعه انبارها و افزایش حجم انبارداری کالا در آن خواهیم بود.

عبدالحکیم آصفی  اظهار کرد: احداث ۲ انبار سرپوشیده در محوطه انبارهای عمومی بندر شهید کلانتری به مساحت هشت هزار مترمربع و با ۴۵۵ میلیارد ریال اعتبار اولیه از سال ۹۹ آغاز شده که فاز نخست آن با افتتاح یک انبار به مساحت چهار هزار متر مربع در تراس A تکمیل شده است.

به گفته وی، انبارهای یاد شده با توجه به نوع طراحی آنها، علاوه بر امکان دپوی کالا، دارای قابلیت بارگذاری کالاهای سنگین را نیز به‌ صورت فله دارند.

وی افزود: با بهره‌برداری از این انبارها، علاوه بر افزایش درآمدهای عملیاتی سازمان، زمینه نگهداری کالاهای بازرگانان در شرایط ایمن و مطلوب بهبود می‌یابد و از مفقود شدن احتمالی و آسیب دیدن آنها در اثر عوامل محیطی جلوگیری می‌شود.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده تا ۲ ماه آینده فاز دوم پروژه، شامل یک باب انبار سرپوشیده به مساحت چهار هزار مترمربع در تراس C به‌ منظور افزایش بیشتر ظرفیت انبار کالاها و در راستای ارایه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی نیز به بهره‌برداری می رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار