فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که در قالب شرکت لیزینگ فروش خودرو از ۳۰۰ نفر پنج هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان فلاورجان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ فروش خودرو از آنها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


او افزود: در تحقیقات مشخص شد فرد مذکور با دایر کردن یک شرکت غیر مجاز لیزینگ خودرو اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان خرید خودرو کرده و برای جلب اعتماد مردم در ابتدا تعدادی خودرو تحویل داده و پس از برانگیختن طمع افراد اقدام به دریافت پول‌های کلان از ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان کرده، اما سپس دفتر شرکت را تعطیل و متواری شده است.


فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان فلاورجان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد.


سردار میرحیدری با بیان اینکه در بررسی حساب‌های متهم مشخص شد نامبرده از ۳۰۰ نفر از شهروندان فلاورجان و برخی دیگر از شهر‌های استان پنج هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، تصدیح کرد: شهروندان برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک، زمین، ساختمان یا خودرو، پیش از ثبت نام و واریز وجه در خصوص معتبر و قانونی بودن شرکت اطلاعات لازم را به دست آورند و فریب تبلیغات دروغین را نخورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.