جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با ترفند پیش‌فروش آپارتمان از ۳۳۰ نفر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود دستگیر شد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند پیش‌فروش آپارتمان مبالغی را از آنها دریافت کرده و متواری شده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.


او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد که در عرصه ساخت‌ و‌ ساز مسکن فعالیت داشت از مدت‌ها پیش با طرح پیش‌فروش آپارتمان در شهر بهارستان اصفهان و پس از دریافت پس‌انداز و اندوخته متقاضیان به مکان نامعلومی متواری شده است.


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: به محض وصول پرونده قضایی موضوع شناسایی و دستگیری این کلاهبردار حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفت و سرانجام، مخفیگاه متهم در محمودآباد مازندران شناسایی شد.

سردار هاشمی‌فر افزود: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی‌ به شهر محمودآباد رفتند و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان مازندران متهم را دستگیر کردند.
او از شهروندانی که مال‌باخته این پرونده کلاهبرداری هستند خواست برای پیگیری پرونده خود به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در خیابان رودکی اصفهان مراجعه کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.