مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: امسال ۴۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.

امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش کازرون اظهار کرد: مدارس شهرستان کازرون آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارد.

او افزود: امسال با توجه به محدودیت‌های چند سال گذشته مسافرت‌های نوروزی، پیش‌بینی می‌شود سفر مسافران افزایش چشمگیری داشته باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد اسکان از مسافران نوروزی، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ۴۰ مدرسه در شهر کازرون آماده پذیرش و اسکان مسافران نورزی خواهد بود.

جمشیدی تصریح کرد: مدارس شهر کازرون از روز ۲۷ اسفندماه پذیرش مسافران نوروزی را آغاز کرده و پیش‌بینی‌های لازم برای استقبال مناسب مسافران از طرح اسکان نوروزی مدارس انجام شده است. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده تابلو‌های راهنمای مسافر در سطح شهر و ستاد پذیرش مسافران نوروزی نصب شده است.

وی با بیان اینکه امسال حدود ۴۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: کلاس‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده همانند سال‌های گذشته به ۳ دسته «الف، ب و ج» تقسیم می‌شوند که در کلاس‌های گروه الف اتاق‌ها مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمایشی، یخچال و تلویزیون است و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش شهرستان فضای کافی برای پذیرش هر تعداد مسافر را خواهد داشت، علاوه بر پذیرش ویژه فرهنگیان به سایر مسافران نوروزی نیز خدمات ارائه می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: شهرستان کازرون با توجه به جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و تفریحی یکی از مقاصد سفر‌های نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.