رئیس اداره مخابرات بجستان گفت: پهنای باند اینترنت این شهرستان خراسان رضوی با اقدامات انجام شده همزمان با اعیاد شعبانیه ۲ برابر شد.

اکبر سلیمی رئیس اداره مخابرات بجستان گفت: پهنای باند اینترنت بجستان با اجرای برنامه توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت از ۱G به ۲G افزایش یافته است.

او افزود: طرح ارتقای پهنای باند اینترنت مشترکان  بجستان بدنبال نصب تجهیزات جدید بر بستر فیبر نوری و با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان در تلاش کارشناسان و متخصصان و مدیریت دیتا مخابرات منطقه خراسان رضوی انجام شده است.

 رئیس اداره مخابرات بجستان با اشاره به اینکه توسعه باند اینترنت در بجستان دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان را به دنبال دارد، ادامه داد: با توجه به نیاز روز افزون شهروندان و مشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات و متکی بودن اکثر فعالیت‌ها، امورات مردم و آموزش‌ها در بسترهای آنلاین و در درگاه‌های غیر حضوری، افزایش پهنای باند اینترنت در اولویت اقدامات این اداره قرار دارد.

سلیمی بیان کرد: یکی از لازمه های ارایه امکانات و فناوری های جدید مخابراتی مانند vdsl و ftth افزایش پهنای باند است که درحال حاضر به دلیل پایین بودن پهنای باند این مهم در بجستان محقق نشده است و لذا سال آینده اجرای طرح TENG و یا افزایش ۱۰ برابری و یا ۱۰ گیگ سرعت اینترنت پیگیری می شود.

او تصریح کرد: راه اندازی سه سایت مخابراتی همراه اول در بجستان در حال پیگیری و اجرا است که از این تعداد سایت مسکن مهر در مراحل پایانی قرار دارد و سایتهای "هفت تی و گلها" در سال آینده اجرا می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.