فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راه حل و کمک برای آشنایی مردم با برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌باشد که وظیفه همه دلسوزان به نظام و انقلاب جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جمع کارکنان سپاه این شهرستان گفت: وظیفه داریم با شناخت جنگ‌های ترکیبی، شناختی، ادراکی دشمن، جامعه را نسبت به شناخت دشمن آگاه کنیم.

او گفت: جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب بهترین راه حل و کمک برای آشنایی مردم با برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌باشد که وظیفه همه دلسوزان به نظام و انقلاب جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور فعالیت و کار در کشور می‌باشد و امروز جذب قلوب با عمل و رفتار است.

او یادآور شد: حرکت آینده بر اساس چشم انداز آینده می‌باشدو بسیج و بسیج برای تحقق اهداف ماموریت خود کف میدان و میدان دار است.

سرهنگ توکل گفت: همه وظیفه داریم مواظب تهدید‌ها و برنامه‌های دشمن باشیم و برای کمک به قشر کم برخوردار که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند در جهت مرتفع کردن مشکلات همانند گذشته استوار و محکم برای رضایت الهی قدم برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار