معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: عبدالحسین سروش به عنوان نخستین دانشجوی بین‌المللی دکترای دانشگاه شهرکرد از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

عبدالرزاق دانش افزود: عبدالحسین سروش به عنوان نخستین فارغ‌التحصیل دانشجوی بین‌الملل مقطع دکترای دانشگاه شهرکرد، با راهنمایی دکتر رضا خوش‌سیر و دکتر جواد علیدوستی و با مشاوره دکتر علیرضا انصاری، از رساله دکتری خود دفاع کرد.

وی ادامه داد: عبدالحسین سروش عضو هیات علمی دانشگاه بغلان افغانستان است که در سال ۱۳۹۷ برای ادامه تحصیلات خود در مقطع دکتری در رشته ریاضی کاربردی، وارد دانشگاه شهرکرد شد و در سال ۱۴۰۱ پس از انتشار ۱۲ مقاله داخلی و خارجی، با نمره ۲۰ از رساله دکتری خود دفاع کرد و فارغ التحصیل شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت:دانشجویان بین الملل دانشگاه شهرکرد در مقاطع تحصیلی کارشناسی و تخحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

دانش خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های دانشگاه شهرکرد، جذب دانشجویان خارجی است و این دانشگاه تمامی استاندارد‌های لازم برای پذیرش و تربیت دانشجویان بین‌الملل را داراست.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: ظرفیت علمی بالای استادان دانشگاه شهرکرد در کنار تمهیدات اندیشیده شده و امکانات فراهم شده برای دانشجویان بین‌الملل باعث شده دانشگاه شهرکرد آمادگی پذیرش تعداد بیشتری از دانشجویان بین‌المللی را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار