امام جمعه یاسوج گفت: دولت و مجلس برای متوقف کردن قیمت‌ها چاره جویی کنند.

آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر با ابراز نگرانی از افزایش بی رویه قیمت‌ها گفت: دولت و مجلس برای متوقف کردن قیمت‌ها چاره جویی کنند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها عامل برهم زدن همه معاملات اقتصادی در جامعه است افزود: افزایش غیر متعارف و بی رویه قیمت زمین و مسکن را نباید به افزایش قیمت دلار و ارز نسبت داد و مسئولان و سازمان‌ها باید در میدان باشند و راهکار‌های مقابله با گرانی را به جد پیگیری کنند.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: بخشی از مشکلات کشور ما ناشی از دخالت قوای سه گانه در کار همدیگر است که این دخالت‌ها خود آسیب جدی برای کشور است.

وی تاکید‌کرد: قوای سه گانه بخصوص قوه مجریه وظیفه اجرای قوانین و برخورد قاطع و بدون هرگونه سهم خواهی و مسامحه بادستگا‌ها و مدیران متخلف را دارد و با تحقق این امر از بسیاری تخلفات اداری پیشگیری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اساس تفکیک قوا هر قوه‌ای باید کار خودش را انجام دهد دخالت قوا در کار  یکدیگر خطای بسیار بزرگ است  .

آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع پدیده موسوم بدحالی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: دشمن در پی شکست در جنگ‌های ترکیبی علیه کشور ما حالا مدارس و امنیت و آرامش علمی و فرهنگی ما را هدف قرار داده است.

امام جمعه شهر یاسوج ادامه داد: این‌هایی که دست به چنین اقدامات غیرانسانی می‌زنند هیچ فهم و درکی از انسانیت و اخلاق ندارند و این‌ها برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند میلیون‌ها آدم بکشند.

آیت الله حسینی با ابراز نگرانی از همراهی برخی رسانه‌ها و قلم به دستان در داخل کشور از این اقدامات خصمانه افزود: عاملان این اقدامات ضدانسانی و آنانی که افکار عمومی را برای همراهی با این گونه وقایع ترغیب می‌کنند و امنیت کشور را خدشه دار می کنند باید به جزای اعمال خود برسند و با این‌گونه افراد برخورد قاطع شود.

وی همچنین موفقیت سپاه پاسداران در ساخت ناو اقیانوس پیما را یادآورشد و گفت: در شرایط تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان، این ناوجنگی به طول ۲۴۰ متر وعرض ۳۰ متر و مجهز به تجهیزات رزمی دریایی و هوایی از جمله قدرت حمل چند پهباد و ناو موشک انداز و شناور‌های تندرو که می‌توانند تا شعاع ۱۸۰ کیلومتر را مورد هدف قراردهند از توفیقاتی است که نصیب کشور ما شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.