دلفاردی گفت: نخستین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفند به میزبانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کرمان برگزار می شود.

عباس دلفاردی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدام ابتکاری مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کرمان در برگزاری گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی کشور گفت: نخستین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور با حضور روسای هیئت مدیره های سراسر کشور، مدیران و دبیران آموزش مناطق هشتگانه کشور در تاریخ های ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه به میزبانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان برگزار می شود.

او افزود: در این نشست موضوعات تخصصی کارشناسان و دادیاران انتظامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و زمینه تبادل تجربیات فراهم می شود و در کنار آن، نظرخواهی برای ریل گذاری اهداف کلان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در اجرای عدالت انجام می شود.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان میزبانی از ۲۰۰ نفر از اعضای هیئت مدیره های سراسر کشور، مدیران و دبیران آموزش مناطق هشتگانه کشور را افتخاری برای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان دانست و گفت: نشست های تخصصی این همایش نیز برگزار می شود.

او  تصریح کرد: رونمایی از سامانه های جدید کارشناسی و قدردانی از مدیران آموزشی با حضور رییس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، معاونین آن ها، رییس محاکم انتظامی، مدیران ارشد قضایی، مدیران استانی، معاون وزیر علوم و معاون وزیر دادگستری در سالن اجتماعات خواجه نصیر الدین طوسی  را از دیگر بخش های اولین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور است.

دلفاردی تاکید کرد: کرمان مبدع برگزاری گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور است و این نشست در سال های آینده نیز به صورت منطقه‌ای در استان های معین برگزار می شود.

او از اقای عبدالعلیان پور، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کشور و معاونین ایشان به دلیل توجه ویژه به موضوع آموزش قدردانی کرد و افزود: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با بیش از ۲۰ سال سابقه کار، دارای ۴۰۰ عضو با بیش از ۴۲ رشته تخصصی است.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان بیان داشت: :  قریب به  ۸۰۰ کارآموز ورودی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در حال کارآموزی هستند که پس از گذراندن دوره های تخصصی و عمومی، پروانه کارشناسی به آن ها اعطا می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار