مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ ویژه نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

حمید قویدل با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های بازآموزی نجاتگران نقش بسزایی در کیفیت خدمات به حادثه دیدگان و انجام ماموریت‌های سازمانی دارد، گفت: این آموزش‌ها از ضروریات یکسان سازی اطلاعات و بروزرسانی دانش و افزایش مهارت‌های عملی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هدف از برگزاری این دوره را آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برای طرح‌های امداد و نجات نوروزی اعلام کرد و افزود: این طرح برای بیش ۴۰۰ نفر از جامعه هدف جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

قویدل با اشاره به محل‌های برگزاری این بازآموزی در استان اردبیل گفت: این طرح در شهرستان‌ها با میزبانی شهرستان گرمی برای نجاتگران شهرستان‌های "مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار و گرمی" با میزبانی شهرستان نیر برای نجاتگران شهرستان های" سرعین، نمین، اردبیل و نیر " با میزبانی شهرستان خلخال برای نجاتگران شهرستان های" کوثر و خلخال" در سه مکان اجرایی شد.

به گفته او این دوره به مدت دو روز به صورت شبانه روزی برگزار خواهد شد به طوری که انتقال مصدوم، کار با تجهیزات و شناخت مخاطرات، جستجو، رهاسازی و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های ارائه شده در این دوره می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: برای شرکت کنندگان در این دوره پس از آزمون کتبی و عملی گواهی صادر شده و شرکت کنندگان می‌توانند در طرح نورزوی جمعیت هلال احمر استان مشارکت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار