مهران فاطمی  گفت: یکی از رویکرد‌های مهم مورد توجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ باید خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوعان باشد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد تسهیلات نوروز ۱۴۰۲ شهرداری یزد، با بیان اینکه شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند، گفت: ارتباط بسیاری از امور شهروندان با شهرداری‌ها مؤید حجم و گستردگی وظایف و ماموریت‌های این مجموعه و سنگینی بار روی دوش آن ها است.

او حجم اقدامات و فعالیت‌های برخی شهرداری‌ها را معادل چندین اداره کل دانست و اظهارداشت: پیشبرد امور براساس اصول و ضوابط قانونی؛ در عینِ تلاش برای جلب رضایت مراجعین، باید به طور ویژه مد نظر کارکنان این مجموعه‌ها قرار گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد‌های مهم مورد توجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ باید خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوعان باشد.

او با بیان اینکه امکان حل همه مسائل و مشکلات مراجعین به شهرداری‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: در برخی مواقع نظیر انجام تخلفات ساختمانی و درخواست‌های خارج از چارچوب ضوابط، منفعت شهر در «نه گفتن» است و باید طبق قانون عمل کرد.

استاندار یزد ادامه داد: بررسی و رسیدگی مسائل و مطالبات مردم؛ با گشاده رویی، اخلاقمداری و تکریم آن‌ها سبب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات و فعالیت‌های شهرداری یزد در نوروز ۱۴۰۱ قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است در نوروز پیش رو نیز اقدامات ویژه و خاصی، برنامه ریزی و امور با توان و کیفیت بیشتری پیش رود.

فاطمی در پایان شهردار یزد را فردی پیگیر، دلسوز، مومن و متدین دانست و گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای در شهر یزد انجام شده که ضروری است در زمینه اطلاع رسانی گسترده آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار