رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تعداد پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در دولت سیزدهم در استان یزد به ۶۸ پایگاه رسید.

سید مهدی هاشمی باجگانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: ششمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بافق به همت خانواده خیر بابائیان و به یاد فرزند مرحومشان فرشید بابائیان به بهره برداری رسید.

او افزود: این یازدهمین پایگاه اورژانسی است که در دولت سیزدهم به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان اضافه می‌شود و تعداد پایگاه‌های استان به ۶۸ پایگاه رسید.

هاشمی بیان کرد: این اورژانس در کیلومتر ۳۵ جاده بافق-سیریز قرار دارد که پر تردد است و برای ساخت این مجموعه سه میلیارد تومان هزینه شده است. 

میرجلیلی رییس سازمان اورژانس استان یزد گفت: این پایگاه از برنامه‌های توسعه ششم بوده است که به بهره برداری رسید. 

او افزود: در شهرستان بافق در سال گذشته سه هزار و ۲۰۰ مورد ماموریت اورژانس ثبت شده که حدود ۲۸ درصد موارد، موارد ترافیکی بوده است.

میرجلیلی بیان کرد: بیشتر حوادث در این جاده حوادث ترافیکی از جمله واژگونی است. 

دهقان فرماندار بافق نیز گفت: ۲۳۵ متر زیربنای این اورژانس جاده‌ای است. 

او افزود: قرار شد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای برقراری ارتباط بی سیم در این اورژانس، اختصاص پیدا کند.

پایگاه اورژانس پیش بیمارستان جوادالائمه (ع) در کیلومتر ۳۵ جاده بافق-سیریز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲۳۵ مترمربع احداث شده است.

گفتنی است این پایگاه به همت خانواده خیر بابائیان و باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و فرمانداری بافق به بهره برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار