مجلس، سازمان بیمه سلامت ایران را مکلف کرد تا افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.

نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند (ک) تبصره (۱۷) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس بند (ک) تبصره (۱۷) ماده واحده؛ سازمان بیمه سلامت ایران مکلف است در فروردین‌ماه هرسال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد. همچنین این سازمان مکلف است سایر افراد متقاضی را در‌صورت تأیید بر اساس آزمون وسع (با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان) تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مددجو کمیته امداد
۱۱:۵۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
با توجه به اینکه بیمه سلامت سایر اقشار داریم ولی فقط در بیمارستان مورد استفاده هست در در ما نگاه و مطب های شخصی متخصص موقعی که دفترچه بیمه میخواهند ،وقتی میبینند سلامت هست میگویند ارزش نداردباید آزاد حساب بکنی ، در داروخانه ها هم ارزش ندارد مثلا از ۱۰ قلم دارو به زور یک دارو با بیمه سلامت حساب میشود که با قیمت آزاد تفاوتی خیلی ناچیز میکند ، هر چه بگو یم کم گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
خدا خیرشون بده لااقل برای یسریا واقعا لازم بود
آخرین اخبار