انجمن میراث پریشان کازرون توانست عنوان چهره ملی آب در بخش مشارکت‌های مردمی را از آن خود کند.

رضا دادوند مسئول روابط عمومی انجمن پریشان کازرون اظهار کرد: در هشتمین همایش بزرگداشت روز ملی آب که به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد، انجمن میراث پریشان کازرون توانست عنوان چهره ملی آب در بخش مشارکت‌های مردمی را از آن خود کند.

او ادامه داد: در این همایش که طی ۸ سال اخیر با ابتکار مرکز مطالعات راهبردی آب و کشاورزی در ذیل ساختار اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود در قالب بخش‌های مختلفی از جمله سیاست‌گذاران، خیران، پژوهشگران، بهره‌وران و مشارکت‌های مردمی به معرفی و تجلیل از چهره‌های ملی آب می‌پردازد.

دادوند تصریح کرد: انجمن میراث پریشان به واسطه فعالیت‌های تخصصی خود در حوزه تالاب‌های استان فارس بخصوص تالاب‌های ذخیره‌گاه زیست کره ارژن - پریشان و اقدامات گسترده در حوضه آبریز حِلّه، توانست در سال ۱۴۰۱ نظر کمیته داوران این جشنواره را به خود جلب کند.

او بیان کرد: انجمن میراث پریشان کازرون عناوین قهرمان تالاب‌ها در سال ۱۴۰۰، برنده جایزه جهانی انرژی در حوزه آب در سال ۲۰۲۲ و چند عنوان ملی دیگر را نیز در کارنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.