مسئول روابط عمومی انجمن میراث پریشان کازرون گفت: انجمن میراث پریشان کازرون با گزارش عملکرد یک ساله این پایگاه توانست نام خود را در میان ۳۱۱ طرح ارسال شده به دبیرخانه این جایزه در ایران و در کنار ۶ تیم قابل تقدیر مطرح کند.

رضا دادوند گفت: این انجمن با پروژه تأسیس و راه اندازی پایگاه پژوهش و اطلاع رسانی تالاب بین المللی پریشان در حوزه آب و تنها با گزارش عملکرد یک ساله این پایگاه توانست نام خود را در میان ۳۱۱ طرح ارسال شده به دبیرخانه این جایزه در ایران و در کنار ۶ تیم قابل تقدیر مطرح کند.

او گفت: بنیاد جهانی انرژی هر ساله این جایزه را به عنوان معتبرترین جایزه بین المللی در هفت حوزه جوانان، زمین، انرژی، هوا، آب، شهرسازی پایدار و استارت آپ‌های پایدار، ابتدا در یک رقابت داخلی به برترین طرح های ارسالی اهدا می‌کند و سپس برنده برندگان برای رقابت در سطح بین المللی با نمایندگان ۱۸۷ کشور عضو به دبیرخانه جهانی معرفی می‌شود.

مسئول روابط عمومی انجمن میراث پریشان کازرون گفت: داوری این رویداد توسط پنلی از اعضای سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو)، بانک جهانی و شورای انرژی‌های تجدید پذیر اروپا انجام می‌شود و هدف آن حمایت از طرح‌هایی است که راهکاری برای استفاده دقیق‌تر و مقرون به صرفه‌تر از منابع موجود و به کارگیری منابع انرژی جایگزین ارائه داده باشند.

ولفانگ نیومن مؤسس این جایزه و خانم مانکا گاندی رییس هیئت داوران در سخنرانی‌های خود در این مراسم ضمن اشاره به تاریخ تمدن ایرانیان در مدیریت آب و مهندسی سازه‌های نگهداری و مصرف منابع آبی ابراز امیدواری کرد که ذهن مبتکر و خلاق ایرانیان همچنان در این راستا فعال و پویا بماند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.