مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: زنگ احسان و نیکوکاری نیز فردا در مدارس استان نواخته خواهد شد و نیز در میادین اصلی و معابر شهر‌ها غرفه‌های نیکوکاری برپا خواهد شد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در مراسم آغاز جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوار‌های نیازمند در سراسر استان برگزار می‌شود.

 او با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم هستند افزود:یک هزار و ۱۲۹ پایگاه ثابت و سیار در سراسر خراسان جنوبی هدایای نقدی و غیرنقدی مردم را برای کمک به نیازمندان جمع آوری کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی  همچنین گفت: مردم برای پرداخت کمک‌های خود می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره کارت کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸۸۹۰_۹۹۹۵_۹۹۱۸_۶۰۳۷ در این جشن مشارکت کنند.

عرب ادامه داد: زنگ احسان و نیکوکاری نیز فردا در مدارس استان نواخته خواهد شد و روز پنجشنبه ۱۸ اسفند نیز در میادین اصلی و معابر شهر‌های استان و روز جمعه ۱۹ اسفند ماه در مصلی‌های نماز جمعه غرفه‌های نیکوکاری برپا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از آمادگی پایگاه‌های مستقر در آرامستان‌ها برای جمع‌آوری صدقه برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و خیرات برای اموات به منظور هدفمندسازی کمک‌های مردمی در روز برات خبر داد.

او اظهار کرد: با توجه به تقارن ۱۴ شعبان روز برات با هفته احسان و نیکوکاری به منظور جلوگیری از اسراف و توزیع نذورات و خیرات مردم به نیازمندان واقعی، همه دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در آرامستان ها، آماده جمع‌آوری صدقه برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و خیرات برای اموات به مناسبت این روز هستند.

عرب  ادامه داد: در این زمینه ۲۰۰ پایگاه به منظور هدفمندسازی کمک‌های مردمی، اهدای کمک‌های مردمی به نیازمندان واقعی و فرهنگ‌سازی صحیح و پرهیز از اسراف در این روز برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته مردم با اهدای ۱۴ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری مشارکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار