فرماندار ماهشهر گفت: اتحادیه اصناف، تعزیرات و مسئولان دستگاه‌های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی در بازار اقدامات مؤثری صورت دهند

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در ایام نزدیک به فرارسیدن عید نوروز، تمام توجه و تأکیدات ما به ورود جدی اصناف، تعزیرات و مسئولان دستگاه‌های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی در بازار معطوف می‌باشد.

او می گوید: ادارات مرتبط با سهمیه دولتی، باید تمامی ظرفیت خود را جهت اختصاص دادن گوشت و مرغ منجمد دولتی برای عموم مردم بکار برده و میزان اقلام ضروری مورد استفاده مردم در این ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی شود تا دچار مشکل کمبود کالا‌های اساسی نشویم و موجبات رضایتمندی شهروندان شریف را فرآهم سازیم.

به گفته او انتظار دیگری که از مدیران دارم این است که برای سفره هفت سین در سطح شهرستان از نماد‌های سنتی مرتبط و طراحان و سازندگان بومی، بهره گرفته و استفاده نمایند.

بندری گفت: ایام نوروزی فرصت بسیار خوبی برای معرفی شهرستان به مسافران نوروزی بوده که امسال با برنامه ریزی خوب و دقیق دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم را برای گردشگران و مسافران عزیز در نظر گرفته شده است.

به گفته او در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت مستمر جلسات تشکیل و نظارت‌ها در بازار تشدید میابد تا بتوانیم به بهترین نحو خدمت رسانی به مردم شریف را محقق سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.