رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: بزرگترین همایش سوارکاران با حضور بیش از ۵ هزار نفر تماشاگر و ۵۰ سوارکار در این شهرستان برگزار شد.

سلیمان جوانمردی افزود: همایش بزرگ سوارکاری به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از علاقمندان و ۵۰ سوار کار از شهرستان‌های ملایر بروجرد کنگاور و همدان فیروزان و گیان در محوطه مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

او تصریح کرد: این همایش که با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، رئیس هیت سواری کاری استان همدان، رئیس هیئت سوارکاری شهرستان نهاوند و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان به این رشته زیبا و جذاب اجرایی شد، بیش از ۵۰ سوارکار از شهرستان نهاوند و استان‌های کرمانشاه، لرستان و همدان به اجرای حرکات نمایشی با اسب‌های خود پرداختند و در پایان به تمامی سوارکاران به رسم یادبود تندیس همایش سوارکاری اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: با همکاری هیئت سوارکاری شهرستان و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی در نظر داریم در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ مسابقه کورس و همایش سوارکاری بصورت کشوری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.