امام جمعه موقت رشت گفت: بصیرت و آگاهی مردم، برنامه ریزی و همت مسؤولان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان ملت و نظام را ناامید خواهدکرد.

امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به نقش مردم بصیر ایران در خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های رنگارنگ دشمنان گفت: فتنه بدخواهان در برپایی آشوب برای رخنه در بازار ارز و ضربه زدن به اقتصاد کشور، با بصیرت ملت اگاه ایران اسلامی، برنامه ریزی و همت مسوولان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تحقق یکی از وعده‌های حقیقی بشریت در تشکیل تمدن نوین اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های ظهور حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دانست و افزود: مردم با صبر و استقامت در مسیر شکل دادن به این تمدن گام برداشته و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن خواهند رساند.

وی در ادامه بااشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، گفت: انسان مومن ضمن رسیدگی به خانواده خود، نسبت به همنوعان نیز احساس وظیفه کرده و برای یاری رساندن به دیگران، انفاق می‌کند.

امام جمعه موقت رشت، به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری هم اشاره کرد و گفت: درخت مظهر حیات در طبیعت و رسیدگی به آن مایه برکت و رونق زندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان در برقراری امنیت و آرامش جامعه، افزود: این نیرو‌های مخلص و مقتدر همچون همیشه در عرصه‌های گوناگون با هوشیاری کامل و اقدام به‌موقع، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت پس از پایان نماز جمعه به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه روز درختکاری، با حضور در محوطه مصلای امام خمینی رشت، ضمن کاشت نهال، بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ محیط زیست تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.