فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همزمان که در کل کشور طرح مقابله با سارقان و مالخران را اجرا می کنیم، در استان سیستان و بلوچستان نیز همکاران پلیس آگاهی ما توفیقات خوبی در دستگیری چند باند مخوف و خطرناک داشتند.

سردار  احمد رضا رادان در حاشیه بازدید از نمایشگاه پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان ودرجمع خبرنگاران، گفت: همزمان که در کل کشور طرح مقابله با سارقان و مالخران را اجرا می کنیم، در استان سیستان و بلوچستان نیز همکاران پلیس آگاهی ما توفیقات خوبی در دستگیری چند باند مخوف و خطرناک داشتند.

وی از جمله جرایمی که این افراد مرتکب می شدند را سرقت، راهزنی، راهبندی و مجروح کردن مالباختگان، ایجاد رعب در جاده ها، رعب در میان رانندگان کامیون ها عنوان و افزود: از این افراد مقادیر زیادی طلای مسروقه  کشف شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هرچند معاندین تلاش کردند احساس ناامنی در این استان القاء کنند اما با هوشیاری مردم و دستگا های مربوطه در استان  سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخورداریم.

عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: در بحث مرز و مرزبانی بنا داریم از پهپادها بهره ببریم و ان شاءالله در بخش های الکترونیکی مرز از پهپادها در شناسایی و عملیات استفاده بیشتری خواهیم کرد که به ارتقاء امنیت مرزها کمک وافری شود.

سردار رادان در پایان خاطرنشان کرد: من به مردم عزیز قول می دهم که این طرح با قوت همچنان ادامه خواهد داشت و ان شاءالله که ریاست محترم قوه قضائیه هم پیگیر برخورد شدید و برابر قانون با این مخلان امنیت می باشند و مردم فهیم در کشور و استان، در آینده اخبار محاکمه این افراد را خواهند شنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار