مشاور استاندار اردبیل با اشاره به احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس و نیمه‌تمام بودن آن، خواستار جلب مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی و خیران شد.

فضاییل عزیزی گفت: با توجه به احداث زائرسرای استان اردبیل در مشهد مقدس و نیمه‌تمام بودن آن، جلب مشارکت همگانی دستگاه‌های اجرایی از جمله راه‌وشهرسازی، شهرداری و... و همچنین خیران و مردم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن دارای اهمیت است.

مشاور استاندار اردبیل در نشست کارگروه زیارت استان افزود: فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی و رفع برخی نیازمندی‌ها و نقش‌آفرینی استان اردبیل در خدمت‌رسانی به زائران استان در ایام پیک تشرف به مشهد مقدس ضروری است.

عزیزی ادامه داد: برگزاری آیین‌های فرهنگی ویژه استقبال و بدرقه زائران از جمله چاووشی‌خوانی و ایجاد ایستگاه‌های ویژه استقبال و بدرقه زائران در پایانه‌های مسافربری در راستای احیای سنت دیرینه، نیازمند توجه حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی استان اردبیل است.

او تصریح کرد: با توجه به فعال شدن دبیرخانه زیارت استان اردبیل، همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تکمیل اطلاعات این دبیرخانه به‌منظور اعزام زائران و کاروان‌های زیارتی یک ضرورت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار