مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در بررسی‌های خود از آثار باقیمانده در محل سرقت خودرو یکی از شهروندان، سرنخ‌هایی در خصوص هویت سارقان بدست آورده و اقدامات اطلاعاتی ویژه‌ای در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه رصد اطلاعاتی ماموران هویت هر ۲ سارق و خودرویی که با استفاده از آن اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: سارقان که با یک دستگاه سواری پراید از محور قزوین به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بودند در محدوده روستای صدر آباد متوقف و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدی گفت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو در استان‌های البرز و قزوین اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در ادامه گفت: مخفیگاه سارقان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در بازدید از آن ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو پارس به همراه تعدادی قطعات مربوط به خودرو‌های سرقت شده کشف شد.

توقیف خودرو‌های شوتی در آزادراه قزوین - زنجان

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودرو شوتی پژو پارس و پژو ۴۰۵، حامل بار قاچاق از آزاد راه قزوین-زنجان به مقصد استان تهران  بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه ماموران پلیس آگاهی و عوامل تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان تاکستان در محور اعلام شده مستقر و به محض مشاهده خودرو قاچاقچیان دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: قاچاقچیان که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت خودرو و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، در تعقیب و گریز صورت گرفته توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار ابراهیمی افزود: در بازرسی انجام شده از خودرو‌ها ۱۰۴ هزار و ۳۶ قلم داروی غیرمجاز و ۵۵۳ ثوب البسه قاچاق به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار